Smart fish dla millenialsa? Graal przed świętami stawia na innowacje produktowe
Czwartek, 21 listopada 2019
Graal, europejski lider przetwórstwa rybnego, wprowadził na rynek specjalne produkty dla millenialsów. Postawił na najpopularniejszą rybę w Polsce – śledzia i podaje ją w innowacyjny sposób. Puszka rybna staje się zabawą i sposobem na indywidualizm konsumencki.
Nowe produkty to fileciki śledziowe w formie sałatkowej, podane w trzech nietuzinkowych smakach: „Słodka tajemnica” z dodatkiem rodzynek, „Czyli bomba” – z pikantnym sosem jalapeno oraz „Przynoszę szczęście” – fileciki inspirowane smakami kuchni azjatyckiej. Sałatkowa forma śledzi w nowym wydaniu Graala to także wygodne opakowanie, w poręcznej porcji na raz, dobra do pieczywa, jako samodzielna przekąska lub element większego dania.
Innowacją jest zupełnie nietradycyjne podejście do produktów rybnych: opakowania są formą zabawy i dyskursu z konsumentem, doskonale wpisującym się w język millenialsów. To już nie zwyczajna ryba w puszce, a smarf fish w najtrwalszym opakowaniu.
Nowe fileciki śledziowe to prosty skład: kawałki ryby, warzywa i sos. Produkt, jak wszystkie ryby z puszki Graala, nie zawiera konserwantów i wychodzi naprzeciw takim trendom jak dbałość o zdrowie i kondycję fizyczną wśród młodych. Jest także odpowiedzią na rosnącą popularność flexitarianizmu.
- Myślą przewodnią Graala jest dostarczać zdrowe i pełnowartościowe posiłki, zgodnie z hasłem: Graal mądry wybór, zdrowy nawyk, który procentuje – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal. – Chcemy zachęcać do tych zdrowych nawyków również pokolenie millenialsów. Żeby jednak dotrzeć do młodego konsumenta z tak tradycyjnym produktem, jakim jest śledź – potrzebny jest pomysł. Postawiliśmy więc na nietypową komunikację na opakowaniu puszki rybnej, nawiązującą nie tyle do skojarzeń kulinarnych z rybą, co do sytuacji i wątków kulturowych, w których poruszają się millenialsi. To właśnie dla nich naturalne jest ciągłe poszukiwanie nowych doświadczeń na własną rękę, uciekanie od codzienności oraz przedkładanie różnorodności nad przewidywalność.
Nowe formy sałatkowe Graala są dostępne w sprzedaży we wszystkich największych sieciach spożywczych.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.