Marka „Polskie Przetwory” rozszerzyła rodzinę swoich produktów o nową kategorię. Na sklepowych półkach zagościły właśnie nowe sosy pomidorowe do potraw: spaghetti, boloński i słodko-kwaśny. Zgodnie ze strategią firmy wszystkie zostały wyprodukowane wyłącznie na bazie pomidorów oraz innych warzyw dostarczanych przez rolników z gospodarstw znajdujących się w promieniu około 100 km od Włocławka. Sosy są sprzedawane w szklanych opakowaniach i zawierają 500 gram produktu.
Proces produkcyjny w „Polskich Przetworach” jest dokładnie zaplanowany i prowadzony z największą starannością. Dbałość o końcowy efekt zaczyna się od współpracy z rolnikami, jeszcze na etapie zamówień i uprawy wybranych odmian warzyw i owoców. Warzywa w „Polskich Przetworach” pochodzą z upraw położonych w zasięgu nie większym niż 100 km od Włocławka. Zakład we Włocławku dba o najwyższą, jakość produktów, kontrolując proces ich powstawania na każdym etapie. Technolodzy cały czas pracują nad nowymi produktami oraz udoskonaleniem znanych i lubianych receptur. Już niedługo na opakowaniach wszystkich produktów marki „Polskie Przetwory” pojawi się znak „Produkt Polski”. Jest to specjalne oznaczenie, które Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przyznaje najwyższej, jakości polskiej żywności wyprodukowanej z polskich plonów. „Polskie Przetwory” są częścią Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Więcej informacji na stronie: www.polskie-przetwory.pl
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.