We wrześniu br. pojawiły się na rynku pierwsze produkty tyskiego producenta serków topionych w zmienionych opakowaniach. W październiku dołączyły do nich serowe kostki tzw. telewizorki, które w dotychczasowej formie przetrwały ponad 50 lat. – Pomimo przywiązania do tradycji postanowiliśmy uaktualnić wygląd naszych produktów, aby jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych konsumentów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – W ślad za serami smażonymi, w pierwszej kolejności zmieniliśmy wygląd także kostek sera topionego tylżyckiego, goudy, cheddar, a także serków z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku i borowików. Już teraz wiemy, że obecny wygląd przypadł do gustu nie tylko naszym odbiorcom detalicznym, ale także partnerom handlowym, co niezmiernie nas cieszy.
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.