Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" w Kielcach jest firmą z dziewięćdziesięcioletnim doświadczeniem na polskim rynku. To właśnie w Kielcach, w 1959 roku, opracowana została metoda produkcji majonezu, która stała się podstawą obowiązującej do dzisiaj Polskiej Normy. Majonez Kielecki - sztandarowy produkt firmy, zajmuje drugie miejsce pod względem najchętniej kupowanych majonezów w Polsce. Produkty „Społem" Kielce wielokrotnie otrzymywały wyróżnienia i nagrody, m.in.: znak „Poznaj Dobrą Żywność" i certyfikat jakości „Q".
Publicon, oprócz standardowej obsługi PR, opracuje kampanię promującą obchody 50-lecia Majonezu Kieleckiego, poprowadzi działania mające na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz poprawę jej pozycjonowania. Do działań agencji należeć będzie także, opieka nad serwisem majonez.pl.
(maj)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...