We współpracy z ajentami Spółka korzysta z tzw. umowy agencyjnej, którą wyróżnia między innymi brak opłaty licencyjnej. W ramach podpisanej z firmą Żabka Polska umowy ajenci otrzymują w pełni przygotowany do otwarcia, zatowarowany sklep z logiem Żabki i nie ponoszą kosztów inwestycji.
„Sukcesywnie rozwijamy sieć i szkolimy ajentów przygotowując ich do prowadzenia własnego biznesu. Przeanalizowaliśmy też liczbę aplikacji na ajentów za pierwsze półrocze i widzimy znaczący wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim" - mówi Jacek Roszyk Prezes Zarządu Żabka Polska S.A.
Żabki to sklepy zlokalizowane zazwyczaj w dużych miastach w dogodnych lokalizacjach. Wśród nowych placówek są kolejne sklepy, które powstały w Łodzi i Poznaniu. To właśnie w tych dwóch miastach znajduje się najwięcej, bo około 100 sklepów Żabka.
Sieć sklepów Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu przede wszystkim zapewnienie klientom wygody w dokonywania zakupów.
W 2007 roku 100 proc. akcji Żabka Polska S.A. zostało zakupione przez środkowo-europejską grupę inwestycyjną Penta Investments. Nowy właściciel kontynuuje i wspiera strategię rozwoju spółki i dalszą rozbudowę formatu convenience w Polsce. Doświadczenie firmy na rynku krajowym planuje wykorzystać na rynku czeskim.
Wizja firmy Żabka Polska S.A. zakłada umacnianie pozycji największej i nowoczesnej sieci sklepów typu convenience w Polsce. Podstawowym celem firmy jest stały rozwój sieci, efektywna obsługa sklepów oraz stworzenie wyjątkowej oferty towarów i usług, zaspokajającej maximum potrzeb lokalnych społeczności. Aby zrealizować tę misję sklepy sieci Żabka posiadają dogodne lokalizacje i charakteryzują się powierzchnią sprzedaży - ok. 60 mkw, umożliwiającą szybkie i wygodne zakupy. Sklepy są czynne od 6.00 do 23.00 przez 365 dni w roku.
W 2009 roku spółka rozpoczęła tworzenie nowej sieci, większych sklepów o charakterze delikatesowym pod nazwą Freshmarket.
(maj)
tagi: Żabka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...