Lider rynku papierowych artykułów higienicznych - Kimberly-Clark poszerzył portfolio produktów skierowanych do rodziców najmłodszych dzieci o jednorazowe majteczki Huggies Little Walkers. Wprowadzeniu na rynek najnowszego produktu towarzyszyć będzie kampania odsłonowa na portalach internetowych przeznaczonych dla rodziców, zaprojektowana przez agencję GRASP oraz promocje w punkcie sprzedaży. Całość zostanie wsparta działaniami Public Relations realizowanymi przez agencję EURO RSCG Sensors, która prowadzi stałe biuro prasowe dla marki Huggies.
Najnowsze majteczki Huggies Little Walkers nie ograniczają ruchów dziecka, zapewniając maluchowi wygodę i komfort, dlatego produkt ten wybiorą rodzice dzieci, które stają się coraz bardziej aktywne, zaczynają angażować się w zabawy ruchowe. W komunikacji nowych Huggies Little Walkers podkreślana jest najważniejsza cecha produktu - krój, który umożliwia zakładanie ich dziecku na dwa sposoby; tak jak majteczki lub jak zwykłą pieluszkę. Dzięki zapięciu w postaci specjalnej taśmy - rzepu istnieje możliwość wielokrotnego rozpinania i zapinania majteczek oraz zdejmowania ich bez konieczności rozrywania lub całościowego rozbierania dziecka. Jednorazowe majteczki Huggies Little Walkers nie tylko zapewniają komfort aktywnemu maluchowi, ale także posiadają właściwości charakterystyczne dla dostępnych dotychczas pieluszek Huggies. Przewiewna powłoczka oraz niezwykle chłonny wkład utrzymujący wilgoć daleko od skóry dziecka zapobiegając podrażnieniom.
Limitowana edycja majteczek Huggies Little Walkers w wersji jeansowej
Producent marki Huggies przygotował także majteczki, których unikalne wzornictwo nawiązuje do jeansowych szortów. We wzór majteczek Huggies Little Walkers JEANS wkomponowane zostały charakterystyczne elementy - kolorystyka „indigo blue", pomarańczowe wykończenia szwów, guzik, szlufki oraz sygnalizująca markę „czerwona wszywka". Huggies Little Walkers JEANS zachowują wszystkie właściwości zwykłych majteczek Huggies Little Walkers.
(maj)
tagi: Kimberly-Clark ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...