W mini zestawach znajdują się podstawowe warianty herbaty, które powinny znaleźć się w ofercie każdego sklepu:
4 opakowania Irving Daily Classic 25 saszetek - aromatycznej czarnej herbaty dającej napar o delikatnym smaku i głębokiej bursztynowej barwie, delikatnym smaku i intensywnym aromacie;2 opakowania czystej, zielonej herbaty o subtelnym smaku Irving Pure Green - 25 saszetek2 opakowania herbaty aromatyzowanej bergamotą o wyraźnej cytrynowej nucie - Irving Earl Grey Traditional - 25 saszetek
Zestawy promocyjne dostępne są w sprzedaży od 1 września 2009 roku.
(maj)
tagi: Irving ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...