Lubella jako ekspert od zbóż i lider w kategorii makaronu stale ją rozwija. Przykładem jest perspektywiczny segment makaronów pełnoziarnistych, w który marka niezmiennie inwestuje. W nowej kampanii widzimy efekty ostatniej zmiany w smaku, który teraz jest bardziej delikatny.
„Znikające Pełne Ziarno” to zaskakująca kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak! Tę istotną zmianę łatwo zauważyć…, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.
Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.
Odkryj, dlaczego Pełne Ziarno znika…:
https://www.youtube.com/watch?v=szTz_nRnQxI https://www.youtube.com/watch?v=V95EDEHAo7k https://www.youtube.com/watch?v=ROMKSRDMu60 Agencja reklamowa: GPD
Dom mediowy: Starcom