Należąca do Polskiej Grupy Supermarketów, marka O… Dobre. Pewne. Twoje! wprowadziła do sklepów Top Market, Delica i Minuta8 nowe lody na patyku oraz sandwiche lodowe, poszerzając tym samym portfolio lodów marki własnej.
Do tej pory marka O… Dobre. Pewne. Twoje! mogła pochwalić się wyrobami lodowymi o smaku waniliowym, czekoladowym i truskawkowym, w rodzinnych, jednolitrowych opakowaniach. W zeszłym roku dołączyły do nich popularne rożki w takich samych wariantach smakowych.
W czerwcu asortyment marki własnej Polskiej Grupy Supermarketów poszerzył się o sandwiche lodowe w wafelku o smaku truskawkowo-waniliowo-czekoladowym oraz waniliowe lody na patyku z kawałkami migdałów, oblane chrupiącą, mleczną czekoladą premium.
- Segment lodów należy w Polsce do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w branży spożywczej. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i coraz więcej wydają na lody. Oczekujemy dalszych wzrostów, w szczególności w kategorii premium. – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.
Z badania Instytutu Kantar Public wynika, że dla 63 proc. Polaków lody kojarzą się z latem i wakacjami, a dla blisko 30 proc. – z dzieciństwem. Wśród lodów królują te o smaku śmietankowym (37 proc.), natomiast około 20% Polaków wybiera lody owocowe i czekoladowe. Przeciętnie Polacy zjadają ponad 4 litry lodów rocznie, choć ich popularność – również na dłuższe i cieplejsze lato – rośnie. W Europie liderami pod względem spożycia lodów są Finowie, konsumujący około 14,2 l rocznie!
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.