Szkolenia nie są realizowane w ośrodku szkoleniowym, ale w całej Polsce, dla wszystkich sklepów przy każdej hurtowni Eurocash. Ponieważ hurtowni jest ponad 100, daje to w cyklu ponad 100 szkoleń rocznie. Efekt - w każdym tygodniu, z pominięciem okresu wakacyjnego, gdzieś w Polsce odbywa się szkolenie dla sklepów abc.
Do tej pory abc zorganizowała trzy cykle szkoleniowe. Pierwsze dwa dla właścicieli sklepów, a kolejny dla sprzedawców. Tematyka dotychczasowych szkoleń to m.in.: umieszczanie towarów na półce, czy socjotechniki sprzedaży.
- Muszę przyznać, że zarówno właściciele sklepów, jak i ich pracownicy doskonale wykorzystali wiedzę zdobytą podczas szkoleń. Wynika to przede wszystkim z bardzo dużego zaangażowania tych osób w prowadzenie swoich sklepów - mówi Krzysztof Kaźmierczak, trener.
W przyszłym roku tematyką szkoleń będzie ekonomia prowadzenia sklepu, a więc marża-narzut, rotacja, polityka cenowa w sklepach.
- Zdajemy sobie sprawę, jak ważnym elementem w prowadzeniu sklepu są profesjonalne szkolenia. Dlatego zapewniamy je każdemu sklepowi zrzeszonemu w naszej sieci. Dzięki szkoleniom każdy właściciel abc podąża za trendami wyznaczanymi przez rynek, doskonale dopasowując się do wymagań i potrzeb konsumenta - mówi Łukasz Chady, Kierownik Sieci abc.
(maj)
tagi: abc ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...