Nieskategoryzowane

Nowy program lojalnościowy Tesco Clubcard

Środa, 12 sierpnia 2009
6 sierpnia ruszył w Polsce jeden z najbardziej znanych na świecie programów lojalnościowych - Tesco Clubcard. Ponad 10 milionów klientów, którzy każdego tygodnia robią zakupy w sieci Tesco, będzie mogło taniej kupować swoje ulubione produkty dzięki przystąpieniu do programu.
Głównym założeniem Clubcard jest zbieranie punktów, które regularnie będą zamieniane na bony pieniężne na dowolne zakupy w każdym sklepie tej sieci. Dodatkowo, klienci będą regularnie otrzymywać kupony zniżkowe na najczęściej wybierane przez siebie produkty, grupy produktów, a nawet na całe zakupy. Do programu Clubcard może przystąpić każdy pełnoletni klient robiący zakupy w sieci Tesco. Formalności ograniczają się do krótkiej wizyty w Punkcie Clubcard lub Punkcie Obsługi Klienta w sklepie oraz wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Klient otrzymuje kartę Clubcard wraz
z dwoma kartami-brelokami, które posiadają te same funkcje, co tradycyjna karta Clubcard. Breloki umożliwiają zbieranie punktów członkom rodziny klienta. Z karty i breloków można skorzystać zaraz po ich otrzymaniu.

Za uzbierane podczas zakupów punkty klienci otrzymują bony pieniężne oraz kupony uprawniające do rabatów. Oferta kuponów jest spersonalizowana tzn. dostosowana do indywidualnych potrzeb danego klienta, obejmując produkty, które kupuje najczęściej. Bony i kupony są przesyłane do klienta raz na trzy miesiące wraz z aktualnym saldem konta Clubcard. Klienci będą mogli również sprawdzać stan swojego konta na każdym paragonie zakupowym oraz pod bezpłatnym numerem Infolinii Clubcard 0800 105 104.

Wprowadzenie programu Clubcard w Polsce to kolejny etap realizacji długofalowej strategii sieci Tesco, której głównym priorytetem jest zwiększenie zadowolenia klienta z zakupów. Ten nowy na polskim rynku program lojalnościowy prowadzony będzie równolegle ze wszystkimi akcjami promocyjnymi oraz kampaniami cenowymi sieci Tesco.

(maj)

tagi: Tesco ,