Nieskategoryzowane

Grolsh w rękach Kampanii Piwowarskiej

Czwartek, 06 sierpnia 2009
1 sierpnia b.r. Kompania Piwowarska S.A. przejęła od CEDC dystrybucję piwa Grolsch na terenie Polski. Ta holenderska marka piwna istnieje od 1615 roku i kierowana jest do młodych, niezależnych osób. Grolsch obecny jest już w 90 krajach na całym świecie.

Początkowo piwo będzie dystrybuowane selektywnie. Inna będzie także strategia cenowa marki. Sprzedaż piwa Grolsch wesprą niebawem działania reklamowe i promocyjne.

Dystrybucja piwa Grolsch będzie miała początkowo charakter selektywny, podobnie jak w przypadku wprowadzania innych międzynarodowych marek piwa premium (np. Peroni Nastro Azzurro) przez koncern SAB Miller, do którego w Polsce należy Kompania Piwowarska.

Piwo Grolsch w butelce z charakterystycznym zamknięciem typu Swingtop a także w innych opakowaniach (butelka 0,33 l, puszka 0,5 l czy keg) będzie dostępne w 10 największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu oraz Gdańsku. Piwo trafi na półki hiper- i supermarketów oraz  lokalnych sieci premium m.in. Piotra i Pawła czy Almy. Dostępne będzie także w gastronomii.

Przejęcie dystrybucji marki Grolsch przez Kompanię Piwowarską oznacza również zmianę ceny. Nowa, atrakcyjna, rekomendowana cena butelki typu Swingtop to 4,99 zł. Sprzedaż wesprą działania reklamowe i promocyjne kierowane do partnerów handlowych, jak i samych konsumentów.

Grolsch to marka dla ludzi w wieku 25-35 lat, niezależnych duchem i podążających własną drogą. Na świecie chętnie sięgają po nią osoby towarzyskie, mające własny pomysł na życie, realizujące się zawodowo, artystycznie i prywatnie. Przeprowadzone przez Kompanię Piwowarską badania konsumenckie wykazały, że delikatny ale bogaty smak piwa Grolsch idealnie wpisuje się w gusta Polaków.

Grolsch dostępny będzie w następujących opakowaniach:

 

Butelka 500 ml z zamknięciem typu Swingtop - cena rekomendowana 4,99 złButelka 330 ml - cena rekomendowana 3,19 złPuszka 500 ml - cena rekomendowana 3,75 zł

 

Zawartość alkoholu: 5%  Zawartość ekstraktu: 11,3%.

 

TM

tagi: Premium , Kompania Piwowarska ,