Produkty z logo "Pozytywna Opinia" cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów, a także są synonimem wysokiej jakości.
"Przygotowując Balbinki, od samego początku chcieliśmy stworzyć produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagania żywieniowe najmłodszych. Zarówno pod względem smakowym, wizerunkowym jak i zdrowotnym. Dzięki temu, Balbinki stanowią ciekawe urozmaicenie diety dziecka powyżej 3 roku życia. Przyjazne opakowanie oraz smak, dopasowany do gustów najmłodszych powoduje, że dzieci chętnie wybierają nasze parówki, zarówno na wycieczkę jak i do szkoły. Wiemy, że rodzice - w trosce o bezpieczeństwo i jakość chętnie sięgają po produkty mające uznanie najlepszych ekspertów" - mówi Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
TM
tagi: pekpol ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Firma Dan Cake Polonia zorganizowała pomoc dla powodzian –...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...