Pierwszym etapem jest start odświeżonej strony internetowej http://www.akuku.net/. Strona składa się z portalu, na którym odbywa się konkurs: „Wbij się w nadzienie" - za pomocą kamery internetowej lub poprzez wgranie zdjęcia z pliku jest możliwość zrobienia swojej (i nie tylko) żelokarykatury. Do wygrania są cenne nagrody.
Na portalu dostępna jest także ŻELOzone, gdzie w wolnej chwili można zagrać i „strzelić sobie żela", zapoznać się z profilem żelków, przeczytać na blogu o ich przygodach, zagłosować w sondzie oraz nabrać apetytu na wszystkie smaki na podstronie „produkty". Równocześnie ze stroną internetową ruszyła kampania wirusowa i PR.
Reklama telewizyjna ruszyła 3 sierpnia i potrwa do 23 sierpnia. W sumie zostanie wyemitowanych pięć wersji spotów o długości 15 sekund. Dodatkowo zaplanowana jest kampania banerowa w Internecie. Wszystkie prowadzone działania łączy tematyka absurdu, zabawy i humoru.
Kampanii towarzyszą działania BTL. W wybranych punktach sprzedaży wystawione są POSy oraz dodatkowe ekspozycje produktowe. Za kreację i design kampanii odpowiedzialna jest agencja WORK-ROOM, natomiast strona internetowa powstała we współpracy WORK-ROOM z DOT360. Planowanie i zakup mediów powierzono Universal McCann. Za działania public relations odpowiada agencja
Fleishman-Hillard.
(maj)
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...