Pierwszym etapem jest start odświeżonej strony internetowej http://www.akuku.net/. Strona składa się z portalu, na którym odbywa się konkurs: „Wbij się w nadzienie" - za pomocą kamery internetowej lub poprzez wgranie zdjęcia z pliku jest możliwość zrobienia swojej (i nie tylko) żelokarykatury. Do wygrania są cenne nagrody.
Na portalu dostępna jest także ŻELOzone, gdzie w wolnej chwili można zagrać i „strzelić sobie żela", zapoznać się z profilem żelków, przeczytać na blogu o ich przygodach, zagłosować w sondzie oraz nabrać apetytu na wszystkie smaki na podstronie „produkty". Równocześnie ze stroną internetową ruszyła kampania wirusowa i PR.
Reklama telewizyjna ruszyła 3 sierpnia i potrwa do 23 sierpnia. W sumie zostanie wyemitowanych pięć wersji spotów o długości 15 sekund. Dodatkowo zaplanowana jest kampania banerowa w Internecie. Wszystkie prowadzone działania łączy tematyka absurdu, zabawy i humoru.
Kampanii towarzyszą działania BTL. W wybranych punktach sprzedaży wystawione są POSy oraz dodatkowe ekspozycje produktowe. Za kreację i design kampanii odpowiedzialna jest agencja WORK-ROOM, natomiast strona internetowa powstała we współpracy WORK-ROOM z DOT360. Planowanie i zakup mediów powierzono Universal McCann. Za działania public relations odpowiada agencja
Fleishman-Hillard.
(maj)
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...