Do przetargu przystąpiło aż 11 agencji projektowych. Po pierwszym etapie wyłoniono trzy firmy specjalizujące się w kreacji opakowań. Były to: Salt&Paper, Czteryczwarte oraz Studio DN Design Group. Zwycięzcą została właśnie ta ostatnia firma.
Studio DN Design Group to polska agencja brandingowa istniejąca na polskim rynku już od 18 lat i specjalizująca się w strategii wizualnej marek produktowych oraz korporacyjnych. Niewątpliwą przewagę Studio DN stanowi kreatywne podejście z dbałością o detal mające na celu budowanie silnego wizerunku marki niezależnie od wielkości i pozycji rynkowej danej firmy.
Wieloletnie doświadczenie w zakresie kreacji opakowań oraz wyspecjalizowany zespół współpracowników - uznanych ekspertów w wąskich dziedzinach pozwala tworzyć i wspierać silne marki takie jak Żubrówka, Karmi, Soplica, Herbapol, Bakoma, Oetker, Polharma, Warbud.
Obecnie w Studio DN trwają właśnie prace projektowe, dzięki którym znane wszystkim produkty spółki Polski Cukier zyskają nowe oblicze.
(maj)
tagi: Polski Cukier ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...