Nieskategoryzowane

Polski Cukier Krajowa Spółka Cukrowa S.A. zmieni wizerunek

Czwartek, 30 lipca 2009
Polski Cukier Krajowa Spółka Cukrowa S.A., największy w Polsce i ósmy pod względem wielkości, producent cukru w Europie i jednocześnie ogólnopolski koncern, w którego skład wchodzi 18 Oddziałów, dokonał wyboru firmy, mającej zająć się kreacją wizernku całego portfolio produktów, a na tej podstawie kreacją linii nowych opakowań.

Do przetargu przystąpiło aż 11 agencji projektowych. Po pierwszym etapie wyłoniono trzy firmy specjalizujące się w kreacji opakowań. Były to: Salt&Paper, Czteryczwarte oraz Studio DN Design Group. Zwycięzcą została właśnie ta ostatnia firma.

Studio DN Design Group to polska agencja brandingowa istniejąca na polskim rynku już od 18 lat i specjalizująca się w strategii wizualnej marek produktowych oraz korporacyjnych. Niewątpliwą przewagę Studio DN stanowi kreatywne podejście z dbałością o detal mające na celu budowanie silnego wizerunku marki niezależnie od wielkości i pozycji rynkowej danej firmy.

Wieloletnie doświadczenie w zakresie kreacji opakowań oraz wyspecjalizowany zespół współpracowników - uznanych ekspertów w wąskich dziedzinach pozwala tworzyć i wspierać silne marki takie jak Żubrówka, Karmi, Soplica, Herbapol, Bakoma, Oetker, Polharma, Warbud.

Obecnie w Studio DN trwają właśnie prace projektowe, dzięki którym znane wszystkim produkty spółki Polski Cukier zyskają nowe oblicze.

(maj)

tagi: Polski Cukier ,