Nieskategoryzowane

Głębia wrażeń według Ballantine’s

Poniedziałek, 27 lipca 2009
Marka Ballantine's Finest odwiedzi najpopularniejsze letnie miejscowości. Jastrzębia Góra - 24 lipca, Sopot - 31 lipca, Gdynia - 1 sierpnia oraz Ustka - 7 sierpnia. Już po raz kolejny Ballentine's przygotował dla konsumentów odpoczywających nad polskim morzem cykl wakacyjnych imprez klubowych. „Głębia wrażeń" to niecodzienne wydarzenie, z  oryginalną oprawą wizualno-choreograficzną.

Nadzwyczajną atrakcją każdej imprezy będzie Diva Norina, która wcieli się w syrenę z morskiej otchłani. W towarzystwie znanych dj'ów będzie wykonywać znane arie operowe, w nowej klubowej aranżacji. Scenografia wydarzenia będzie nawiązywać do morskiej głębi - efekt ten zostanie uzyskany dzięki użyciu nowoczesnych narzędzi multimedialnych. Dopełnieniem widowiska będą występy tancerek w specjalnie przygotowanej morskiej aranżacji.

 

Ballantine's gwarantuje głębokie, niecodzienne wrażenia - od muzycznych, przez wizualne, po smakowe. Podczas imprez będą odbywały się promocje typu buy&get: za zakup 4 cocktaili można będzie otrzymać USB, za zakup butelki - odtwarzacz MP3. Na obu urządzeniach będzie nagrany utwór, przygotowany właśnie na ten cykl imprez.

 

Za koncept, kreację oraz obsługę cyklu odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego „Tequila\Polska"

 

TM