„Pierwsze stoisko firmy zostało otwarte w centrum handlowym Blue City 8 czerwca br. Drugie ruszyło w Złotych Tarasach w samym sercu stolicy" - powiedział Michał Kłuciński, marketing manager, odpowiedzialny za rozwój sieci stoisk. - Mam nadzieję, że w ciągu następnego miesiąca poinformujemy o kolejnym. Stoiska MyEcolife stanowią jedną z dróg naszej alternatywnej sprzedaży. W ofercie dostępne są wszystkie produkty MyEcolife oraz produkty z oferty limitowanej - przeznaczonej tylko do sprzedaży na stoiskach MyEcolife.
Jednocześnie MyEcolife mocno rozwija kanał sprzedaży przez Internet. Pod adresem www.myecolife.pl/sklep ruszył firmowy sklep internetowy. Dostępne są w nim wszystkie produkty ekologiczne MyEcolife z wyjątkiem wędlin (powodem jest konieczność zachowania ciągu chłodniczego). „Internet jest miejscem, który daje nam możliwość szybkiego wprowadzenia wszystkich nowości do oferty sklepu. Pozwala też na szybkie i komfortowe zakupy z całej Polski, co zwiększa znacząco dostępność produktów ekologicznych MyEcolife!" - uważa Katarzyna Wieczorek, marketing manager, koordynująca działania firmy w Internecie.
Firma opiera się mocno także na programie współpracy z małymi lokalnymi sklepami, które mają w swoim asortymencie żywność ekologiczną lub planują ją wprowadzić. Sklepy te posiadają ugruntowaną pozycję wśród swoich odbiorców i cieszą się ich zaufaniem. Mocną stroną jest potencjał edukacyjny tych punktów - w przypadku żywności ekologicznej jest to bardzo ważne z uwagi na niski poziom świadomości polskich konsumentów.
TM
tagi: My Ecolife ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...