Należący do Stock Spirits Group brand sprzedał 1.71 milionów 9-litrowych kartonów i zanotował wzrost na poziomie 25,8 proc. Zajmując szóste miejsce w rankingu, wyprzedził takie marki jak Luksusowa, Soplica i Bols.
Sukcesem jest również pozycja Żołądkowej Gorzkiej w zestawieniu najszybciej rosnących marek lokalnych, gdzie uplasowała się w pierwszej dwudziestce.
Drinks International Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.
TM
tagi: Żołądkowa ,
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
„Zakładaliśmy, że rok 2024 nie będzie dla Grupy Eurocash...
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...