Nieskategoryzowane

Muszkieterowie pod Warszawą

Środa, 22 lipca 2009
Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozszerza swoją sieć na wschodnią Polskę, w której dotąd była reprezentowana w niewielkim stopniu. Od 23 lipca mieszkańcy okolic Warszawy będą mogli robić zakupy w nowym supermarkecie spożywczym Intermarché w Błoniu.

Do mocnych stron nowego Intermarché w Błoniu należy bogaty asortyment. Na sali sprzedaży o powierzchni około 700 mkw klienci mają do wyboru 12 000 artykułów, m.in. produkty pod własnymi markami w atrakcyjnych cenach. Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat jakości „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500  artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché towarów. Od początku 2009 r. produkty marek własnych oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. W ofercie nie zabraknie również produktów od lokalnych dostawców owoców i warzyw oraz pieczywa.

Dotychczas Grupa Muszkieterów skupiała się głównie na rynku południowo - zachodnim, gdzie funkcjonuje najwięcej jej sklepów. Aktualnie sieć posiada w całym kraju 138 supermarketów spożywczych Intermarché, 18 stacji benzynowych oraz  66 supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché. Firma nastawiona jest na otwieranie supermarketów w mniejszych miastach liczących od 20 tys. mieszkańców i na obrzeżach większych aglomeracji. W ten sposób Grupa chce wykorzystać potencjał rynku spożywczego.

(maj)

tagi: Grupa Muszkieterów ,