Nowości

Kasy samoobsługowe IBM Self CheckOut

Środa, 15 lipca 2009
Jantar Sp. z o.o. jako pierwsza firma w Polsce wdrożyła kasy samoobsługowe IBM Self CheckOut.

Oficjalne otwarcie kas samoobsługowych odbyło się 4 lutego br. w jednej z placówek Społem PSS Północ we Wrocławiu. Jest to pierwsza tego typu instalacja w polskiej placówce handlowej. Samoobsługowe stanowiska wyposażone są w ekrany dotykowe i oprogramowanie PC JANTAR POS SCO. Kasy są częścią kompleksowego rozwiązania dedykowanego dla sieci PSS proponowanego przez firmę Jantar.Nowoczesne rozwiązanie dedykowane jest do placówek handlowych, które chcą zwiększyć satysfakcję klienta, zredukować kolejki przy kasach tradycyjnych oraz poprawić ich przepustowość, a co za tym idzie zwiększyć swoje obroty. Samoobsługowe rozwiązania z powodzeniem działają również na Samoobsługowych Stacjach Paliw oraz lotniskach.

IBM Self CheckOut to innowacyjny produkt na rynku. Kupując poprzez Samoobsługową kasę Klient sam przesuwa opakowania przez czytnik skanując kody kreskowe. W przypadku płatności gotówką, korzysta z pomocy automatu, który wydaje resztę. Kasa posiada również zintegrowany system obsługi kart płatniczych i bonów towarowych. Klient wypełnia czynności zgodne z komunikatami wyświetlanymi na ekranie lub informacjami głosowymi. Kasa kontroluje wagę towarów w celu wykrycia niezeskanowanego produktu dodanego po naliczeniu należności za zakupiony towar.

Kasa samoobsługowa IBM Self CheckOut to rozwiązanie, które może pracować 24h/dobę. IBM Self CheckOut występuje w kilku modelach dedykowanych dla różnego formatu handlu. W ofercie znajdziemy modele 2 i 3 bagowe (torbowe), z karuzelą na 6 toreb oraz Full-Lane z taśmociągiem. Do obsługi każdych 4 kas samoobsługowych IBM Self CheckOut znajdujących się w placówce handlowej wystarcza 1 asystent sprzedaży, który w razie potrzeby pomaga klientom w realizacji procesu sprzedaży, zatwierdza wiek kupującego alkohol czy papierosy, służy pomocą klientowi.

Zalety kasy samoobsługowe IBM Selfcheck Out to:

- szybka i łatwa obsługa

- krótsze oczekiwanie w kolejce

- transakcje gotówkowe i bezgotówkowe

- weryfikacja produktu na podstawie kodu kreskowego i wagi

- komunikaty wyświetlane na ekranie lub powiadomienie głosowe

- łatwość przystosowania do różnej wielkości sklepów

(maj)