Nieskategoryzowane

Produkty HELIO triumfują w plebiscytach

Wtorek, 14 lipca 2009
Tegoroczne wyniki ogólnopolskich konkursów potwierdziły silną pozycję produktów marki HELIO na krajowym rynku bakalii. Bieżącego lata HELIO zostało uhonorowane takimi prestiżowymi wyróżnieniami jak: dwukrotny Złoty Laur Konsumenta 2009 (w kategorii „bakalie" oraz „dodatki do ciast"), dwukrotny Laur Konsumenta Grand Prix 2009 (w kategorii „bakalie" oraz „dodatki do ciast"), czy statuetka Perły Rynku FMCG 2009 w kategorii „produkty do pieczenia i bakalie".

HELIO S.A. dawniej "PH BONA" Sp. z o.o. jest polską firmą działającą od 1992 roku. Na przestrzeni 17 lat firma zdobyła pozycję lidera w produkcji i sprzedaży mas makowych oraz jednego z najważniejszych importerów i dystrybutorów bakalii w Polsce. Silną pozycję Spółki potwierdzają również liczne nagrody i wyróżnienia. W latach 2005-2009 HELIO zostało aż jedenastokrotnie uhonorowane prestiżowymi godłami Laur Konsumenta, w tym ostatnio przyznanymi dwoma godłami Złoty Laur Konsumenta 2009 w kategorii „dodatki do ciast" oraz w kategorii „bakalie". Ponadto w bieżącym roku organizator Konkursu postanowił wyróżnić Spółkę dwoma godłami Laur Konsumenta - Grand Prix za wielokrotne utrzymanie pozycji lidera w powyższych kategoriach.

tagi: HElio , bakalie Helio ,