Marka lodów Magnum narodziła się w 1989 roku, jako wyjątkowa propozycja deseru dla poszukiwaczy wysublimowanych smaków. Historia ma swój początek w Niemczech w 1989 roku, kiedy na rynku pojawił się Magnum Classic. Był to prawdziwy przełom na rynku lodów impulsowych - prosta, a zarazem wytworna forma, zupełnie nowa, wykwintna kompozycja autentycznej kruchej, belgijskiej czekolady i delikatnie kremowego wnętrza z dodatkiem prawdziwej wanilii. To połączenie ukryto w nowatorskim jak na tamte czasy, aluminiowym opakowaniu.
Sukces Magnum tkwi w prostym, a jednocześnie wyrafinowanym połączeniu formy i wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Elegancki kształt Magnum i intensywny, głęboki smak zamknięty w zmysłowej kompozycji to klasyka sama w sobie. Charakterystyczny znak „M" wytłoczony na czekoladzie Magnum jest tego gwarancją.
Ponieważ wyrafinowane połączenia wymagają odpowiedniej oprawy, w 20-lecie linii Magnum Ambasadorką przyjemności Marki Magnum została Eva Mendes, uosobienie stylu Magnum i najbardziej pożądana kobieta 2009 roku
Przez 20 lat swojego istnienia marka konsekwentnie buduje „emocjonalną więź" z konsumentami, oferując coś więcej niż lody - ideę nieskrępowanej, bezkompromisowej przyjemności, która jest sercem marki.
TM
tagi: Magnum ,
30 lat innowacji, nowe inwestycje i produkty...
Podpisana w 2023 roku umowa sponsorska z wodą Staropolanka z...
W przedostatnim kwartale roku o 9,5% rdr. zwiększył się ruch...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...