Marka lodów Magnum narodziła się w 1989 roku, jako wyjątkowa propozycja deseru dla poszukiwaczy wysublimowanych smaków. Historia ma swój początek w Niemczech w 1989 roku, kiedy na rynku pojawił się Magnum Classic. Był to prawdziwy przełom na rynku lodów impulsowych - prosta, a zarazem wytworna forma, zupełnie nowa, wykwintna kompozycja autentycznej kruchej, belgijskiej czekolady i delikatnie kremowego wnętrza z dodatkiem prawdziwej wanilii. To połączenie ukryto w nowatorskim jak na tamte czasy, aluminiowym opakowaniu.
Sukces Magnum tkwi w prostym, a jednocześnie wyrafinowanym połączeniu formy i wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Elegancki kształt Magnum i intensywny, głęboki smak zamknięty w zmysłowej kompozycji to klasyka sama w sobie. Charakterystyczny znak „M" wytłoczony na czekoladzie Magnum jest tego gwarancją.
Ponieważ wyrafinowane połączenia wymagają odpowiedniej oprawy, w 20-lecie linii Magnum Ambasadorką przyjemności Marki Magnum została Eva Mendes, uosobienie stylu Magnum i najbardziej pożądana kobieta 2009 roku
Przez 20 lat swojego istnienia marka konsekwentnie buduje „emocjonalną więź" z konsumentami, oferując coś więcej niż lody - ideę nieskrępowanej, bezkompromisowej przyjemności, która jest sercem marki.
TM
tagi: Magnum ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...