Marka Żywiec gwarantuje swoim konsumentom niezmiennie najwyższą jakość, idealnie łączącą współczesność i styl jej odbiorców. Ilość, pogoda, temperatura się zmienia. To co najlepsze wciąż pozostaje niezmienne - wnętrze z jego tradycyjną recepturą, stanowiącą wybór dzisiejszego konsumenta.
Tegoroczna letnia kampania wizerunkowa jest spójna z dotychczas prowadzonymi akcjami. Od 1 lipca, billboardy pojawią się w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Wrocławiu i Poznaniu. Oprócz standardowych nośników usytuowanych w centrach miast, zastosowano również niekonwencjolne rozwiązania. Są to min. ekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, jak również nośniki typu front light wykorzystane w niestandardowy sposób. Dodatkowo kampania pojawi się w bankomatach i na bannerach w formacie 2 x 2 m.
Latem opalenizna się zmienia. Mazury, Wybrzeże i Małopolska
Z myślą o konsumentach z regionu Małopolski i tych przebywających nad polskim morzem czy na Mazurach marka przygotowała specjalnie dedykowane komunikaty. Projekty zostały „skrojone na miarę" - odpowiednio do ich lokalizacji oraz dominującej formy spędzania wolnego czasu przez mieszkańców i turystów w danym regionie. Takie podejście ma na celu budowanie szczególnej więzi między marką a konsumentem.
Outdoor z reklamami marki Żywiec pojawi się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania potrwa do końca sierpnia br. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja IQ Marketing.
Opakowania promocyjne
Kampania będzie miała wsparcie na poziomie sprzedaży. W lipcu w handlu pojawią się promocyjne opakowania kartonowe. 5,7,9-cio packi będą odpowiedzią na zmieniające się latem pragnienie konsumentów.
TM
tagi: Żywiec , Grupa Zywiec , kampania Grupy Żywiec ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...