Podstawową grupę konsumentów piwa Desperados stanowią młodzi dorośli, którzy lubią dobrą zabawę i szukają rzeczy oryginalnych i niezwykłych. To głównie do nich adresowana jest limitowana edycja etykiet, utrzymanych w nowoczesnej, komiksowej stylistyce. Podkreślają one "dziki" charakter Desperadosa i akcentują jego podstawowy atrybut - smak tequili.
Nowe, oryginalne butelki Desperadosa dostępne będą pojedynczo oraz w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach zbiorczych - trzypakach (3x400ml), basketach (6x400ml) i kartonach (15x400ml). Wprowadzaniu limitowanej edycji Desperadosa na rynek towarzyszyć będzie reklama telewizyjna.
(maj)
tagi: Grupa Żywiec , Desperados ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...