Nowości

Letnia, limitowana seria puszek piwa Redd’s.

Środa, 01 lipca 2009
Już od dzisiaj w sklepach dostępna jest limitowana seria wyjątkowych puszek piwa Redd's stworzonych przez wyjątkowe artystki.

Nowe opakowania trzech owocowych smaków Redd's zaprojektowały: Dorota Koziara - designerka z Mediolanu, Olga Nieścier - międzynarodowa projektantka mody oraz Olka Osadzińska - pop-artowa rysowniczka. Marka przygotowała również dla swoich konsumentek wyjątkową promocję „Kreacje Redd's".

 

Limitowana edycja puszek otwiera jednocześnie konkurs dla konsumentów „Kreacje Redd's", który rusza z początkiem lipca. Na stronie http://www.kreacjeredds.pl/ konsumentki mogą znaleźć nie tylko opis całej akcji, jej zasad, nagrody, czy obejrzeć projekty artystek, ale także dzięki specjalnemu kreatorowi mają szansę stworzyć własny projekt „Kreacji Redd's" i zdobyć jedną z wyjątkowych nagród, przygotowanych przez trzy artystki: lampy "Kaleidoscope" projektu Doroty Koziary, wyprodukowanych w limitowanej serii przez firmę Slamp specjalnie na tę okazję, sukienki-tuniki według autorskiego projektu Olgi Nieścier lub obrazy wykonane przez Olkę Osadzińską. Spośród autorów wszystkich projektów jury, w skład którego wejdą projektantki limitowanej edycji puszek, wybierze trzech laureatów.  Zwycięzcy w nagrodę we wrześniu wybiorą się w inspirującą podróż do Mediolanu, gdzie spotkają się z artystkami Redd's.

 

Promocję „Kreacje Redd's" wspiera kampania w Internecie, telewizyjny spot promocyjny oraz materiały POS umieszczone w sklepach. Prowadzone są także działania media relations w Internecie, jak i w mediach lifestylowych, kobiecych, opiniotwórczych oraz handlowych. Strategię działań PR, wspierających cele komunikacyjne marki Redd's przygotowała agencja Q&A Consulting, za działania w Internecie odpowiada agencja OS3 Multimedia, a za opracowanie mechanizmu promocji oraz kreacji puszek - agencja reklamowa VA. Zakupem mediów zajmuje się Starcom.

 

Sugerowana cena detaliczna puszki 0,5 l piwa Redd's - 3,70 zł.

 

TM

 

tagi: Redds ,