Nowy design został zaprojektowany przez znaną londyńską agencję. Nowoczesny, modny kształt butelki i zdecydowana linia ramion, podkreślają męski charakter marki, a to wraz ze zmianami w kształcie i kolorystyce etykiety dodaje produktowi elegancji i klasy. Wygląd korka, dopełniony złoceniem na szlifie, jest spójny z designem butelki. Logo na hologramie błyszczy w świetle UV.
Umieszczone na hologramie emblematy Polmosu (gryfy) stają się widoczne w temperaturze poniżej 8°C - nie tylko gwarantują oryginalność produktu, ale też wskazują odpowiednią do spożycia wódki temperaturę. Wprowadzenie nowej butelki będą wspierać materiały reklamowe, a także aktywności w sklepach pod hasłem „Wyższa Szkoła Imprezowania". W jej ramach zobaczymy m.in. niepowtarzalne Absolwentki, które pokażą, co oznacza „dobra zabawa".
Dostępne opakowania:
Butelka 0,5l - cena ok. 18 PLN
Butelka 0,7l - cena ok. 25 PLN
Informacja handlowa
(maj)