Nowości

Nowy wizerunek współczesnego polskiego Absolwenta – marki nr 1 na Polskim rynku

Wtorek, 30 czerwca 2009
Jak wygląda współczesny polski Absolwent? Zdecydowana, szeroka linia ramion
i męskie kształty. Nowoczesny, lubiący imprezy. Tak przedstawia się nowy wizerunek marki Absolwent największej marki na rynku wódek czystych w Polsce.  
Nowy design został zaprojektowany przez znaną londyńską agencję. Nowoczesny, modny kształt butelki i zdecydowana linia ramion, podkreślają męski charakter marki, a to wraz ze zmianami w kształcie i kolorystyce etykiety dodaje produktowi elegancji i klasy. Wygląd korka, dopełniony złoceniem na szlifie, jest spójny z designem butelki. Logo na hologramie błyszczy w świetle UV.

Umieszczone na hologramie emblematy Polmosu (gryfy) stają się widoczne w temperaturze poniżej 8°C - nie tylko gwarantują oryginalność produktu, ale też wskazują odpowiednią do spożycia wódki temperaturę. Wprowadzenie nowej butelki będą wspierać materiały reklamowe, a także aktywności w sklepach pod hasłem „Wyższa Szkoła Imprezowania". W  jej ramach zobaczymy m.in. niepowtarzalne Absolwentki, które pokażą, co oznacza „dobra zabawa".

Dostępne opakowania:

Butelka 0,5l - cena ok. 18 PLN

Butelka 0,7l - cena ok. 25 PLN

Informacja handlowa

(maj)

tagi: Absolwent ,