W ostatnich tygodniach asortyment produktów marki własnej Lewiatan został poszerzony o nowe produkty. Na półkach pojawiły się również znane klientom artykuły z udoskonalonym składem i odświeżoną szatą graficzną.
Jedną z nowości, która została wprowadzona do sieci handlowej Lewiatan są chusteczki do prania Lamal. Zapobiegają one przed przenikaniem kolorów między tkaninami, szarzeniem oraz ponownym osadzaniem się brudu w czasie prania.
Kategoria napojów zimnych została rozszerzona o nowe produkty Lewiatan, takie jak sok pomarańczowy 100% i nektar czarna porzeczka. Opakowania soków marki własnej sieci poddane zostały liftingowi i dostosowane do nowej linii wizualnej. Dodatkowo dzięki zastosowaniu kartonu typu „prisma” są one teraz bardziej poręczne, a dzięki temu wygodne w użytkowaniu.
Zmianom w składzie została poddana czekolada gorzka 50% Lewiatan poprzez zwiększenie zawartości kakao do 62%. Od teraz będzie sprzedawana w opakowaniu typu „flowpack”, dzięki któremu produkt pozostaje dłużej świeży. W ketchupie łagodnym i pikantnym zwiększono ilość pomidorów do 129 g na 100 g produktu. Będą one pochodzić wyłącznie z polskich upraw. Dodatkowo, by zwiększyć bezpieczeństwo produktu, opakowania zyskały podwójne zabezpieczenie w postaci banderoli na zakrętce oraz platynki pod zakrętką.
Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 roku. Obecnie sieć posiada ich ponad 370, z czego zdecydowana większość zajmuje pozycję lidera sprzedaży w swojej kategorii.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.