Nowości

Mleka NAN w większych formatach

Wtorek, 23 czerwca 2009
Od połowy czerwca oferta mleka Nestlé NAN 1, Nestlé NAN 2 i Nestlé NAN 3 poszerzyła się o większe formaty. Opakowania o pojemności 600 g to nie tylko oszczędność miejsca i częstotliwości zakupów, ale i stosunkowo mniejszy koszt. Zakup mleka Nestlé NAN w większym formacie to oszczędność 10% kosztów na kg produktu.
Mleka NAN są to mleka modyfikowane dostarczające niemowlęciu składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i wzrostu. Wzbogacone są w żelazo, jod, wapń i witaminę D. Mleka te zawierają także inne makro- i mikroelementy oraz komplet witamin.

Sugerowana cena dużego opakowania mleka NAN 1 to ok. 20 zł, a NAN 2 i NAN 3 ok. 21 zł.

Na tyłach opakowań mleka NAN umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o zaletach produktu.

Wprowadzenie nowych formatów mleka NAN jest od kwietnia wspierane kampanią telewizyjną dla marki NAN prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych oraz kampanią prasową w prasie dla rodziców oraz w magazynach kobiecych. Ponadto planowane są działania reklamowe prowadzone w Internecie oraz mailing bezpośredni.

(maj)

tagi: NAN ,