Pierwszy etap budowy fabryki Printpack w Kutnie zakończony
Czwartek, 18 czerwca 2009
18 czerwca odbyła się uroczystość zawieszenia wiechy na najwyższym punkcie konstrukcji nowej fabryki Printpack w Kutnie. Inwestycja warta 40 milionów USD powstaje na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ŁSSE) i będzie gotowa w drugiej połowie 2010 roku. Nowoczesna fabryka produkować będzie opakowania giętkie na potrzeby przemysłu spożywczego w całej Europie.
Budowana fabryka Printpack w Kutnie to pierwsza tego typu inwestycja amerykańskiego koncernu w tej części Europy. Do tej pory jeden z największych producentów opakowań na świecie był obecny jedynie w Wielkiej Brytanii, gdzie rozpoczął działalność w skutek przejęć. W kutnowskiej fabryce znajdzie zatrudnienie 85 osób. Większość produkcji będzie skierowany na rynki Północnej, Centralnej i Wschodniej Europy. Kompleks budynków o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. powstaje na 6,5 hektarowej działce.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.