Liderzy Marki to ranking organizowany pod Honorowym Patronatem Dr Larrego Chiagourisa, Profesora Marketingu na Pace University w Nowym Jorku, Dyrektora Generalnego Brand Marketing Services oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jego celem jest promocja i popularyzacja idei marki firm, produktów i usług oraz środowiska gospodarczego.
Laureaci wybrani przez członków kapituły rankingu otrzymują stosowne certyfikaty.
Konkursowi towarzyszy plebiscyt zorganizowany na łamach pism „Express Bydgoski" oraz „Nowości". Przez miesiąc, czytelnicy tych tytułów sami decydowali, która z firm zasługuje na miano najbardziej markowej w regionie kujawsko-pomorskim. Jutrzenka Colian uplasowała się na drugim miejscu pod względem liczby otrzymanych zgłoszeń.
tagi: Jutrzenka , Liderzy Marki ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...