Liderzy Marki to ranking organizowany pod Honorowym Patronatem Dr Larrego Chiagourisa, Profesora Marketingu na Pace University w Nowym Jorku, Dyrektora Generalnego Brand Marketing Services oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jego celem jest promocja i popularyzacja idei marki firm, produktów i usług oraz środowiska gospodarczego.
Laureaci wybrani przez członków kapituły rankingu otrzymują stosowne certyfikaty.
Konkursowi towarzyszy plebiscyt zorganizowany na łamach pism „Express Bydgoski" oraz „Nowości". Przez miesiąc, czytelnicy tych tytułów sami decydowali, która z firm zasługuje na miano najbardziej markowej w regionie kujawsko-pomorskim. Jutrzenka Colian uplasowała się na drugim miejscu pod względem liczby otrzymanych zgłoszeń.
tagi: Jutrzenka , Liderzy Marki ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...