Od połowy maja LION pojawił się w dwóch wersjach: energetycznie chrupiącej - LION Standard 2PAK oraz mooocno orzechowej - LION Peanut 2PAK. Wersja LION 2PAK to też gratka dla tych, którzy chcą jedną jego część zostawić sobie na później. To pyszny wybór dla osób, które preferują mniejsze, słodkie przekąski. Jeden mały baton LION Standard 2PAK zawiera dawkę energii o wartości 153 kcal, a pojedynczy batonik LION Peanut 2PAK - 155 kcal.
Na tyłach opakowań LION 2PAK umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który zawiera informacje o wartościach odżywczych produktu oraz cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA, który pomaga w prawidłowym komponowaniu diety.
LION Standard 2PAK waży 64 gramy, a LION Peanut 2PAK 62 gramy. Każdy z nich kosztuje ok. 1,80zł.
Projekt opakowań LION 2 PAK wykonała agencja Lemon Tree.
tagi: Lion , Nestle , baton , kampania , lion dwa ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...