Nieskategoryzowane

Kampania telewizyjna Wafli Familijnych Jutrzenki

Wtorek, 09 czerwca 2009
Od początku czerwca trwa kampania telewizyjna Wafli Familijnych Jutrzenki. Marka zdecydowała się na sponsoring popularnych seriali i programów rozrywkowych o tematyce rodzinnej oraz 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Bilbord sponsorski będzie emitowany przez pięć najbliższych tygodni.

Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu u grupy docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP bilbord sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem Klan, M jak Miłość oraz teleturniejem Familiada. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial Samo życie.

 

Wafle Familijne Jutrzenki są również sponsorem 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Firma wesprze jedno z najstarszych i najpopularniejszych imprez estradowych w Polsce. 

 

Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Bilbord sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising.

tagi: Jutrzenka , kampania Jutrzenka ,