Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu u grupy docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP bilbord sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem Klan, M jak Miłość oraz teleturniejem Familiada. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial Samo życie.
Wafle Familijne Jutrzenki są również sponsorem 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Firma wesprze jedno z najstarszych i najpopularniejszych imprez estradowych w Polsce.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Bilbord sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising.
tagi: Jutrzenka , kampania Jutrzenka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...