Marka Królewskie, sponsor klubu piłkarskiego Legia Warszawa, wprowadza stadionową wersję ulubionego piwa warszawiaków. Od 14 lipca w obiekcie Mistrza Polski przy ul. Łazienkowskiej 3 w sprzedaży pojawi się Królewskie w wariancie z 3,2% alkoholu.
- Charakteryzuje się świetnym podaniem, ale jeszcze lepszym przyjęciem. Uwierzcie, że czekaliście na niego bardzo długo. Spotkacie go przede wszystkim przy barze, ale o jego formę byłbym spokojny – tak nową niespodziankę dla kibiców przedstawia Łukasz „Juras” Jurkowski, spiker Legii, który wystąpił w filmie zapowiadającym wprowadzenie piwa Królewskie na stadion. Piwo Królewskie zadebiutuje na stadionie przy Łazienkowskiej już 14. lipca podczas meczu o Superpuchar Polski z Arką Gdynia. Zmniejszona zostanie zawartość alkoholu – do 3,2%, lecz niezmienny pozostanie smak piwa, znany warszawiakom od lat.
Wprowadzenie stadionowego wariantu to kolejny element współpracy dwóch stołecznych marek - symboli. – Już od 15 lat Królewskie jest z Legią na dobre i złe. Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje – na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.
Oparta na warszawskim charakterze współpraca Legii i Królewskiego trwa od 2004 roku. W tym czasie klub sześć razy zdobywał mistrzostwo Polski i siedem razy Puchar Polski, a w 2016 roku awansował do Ligi Mistrzów. Do rozpoczynającego się wkrótce nowego sezonu klub przystąpi jako obrońca mistrzostwa oraz Pucharu i po raz kolejny powalczy o awans do najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek w Europie. Kibiców na stadionie przy Łazienkowskiej znów czekają więc wielkie emocje. Od 14. lipca na stadionie towarzyszyć im będzie także piwo Królewskie w wersji 3,2%.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.