Jan Niezbędny wprowadza na rynek kolejne innowacyjne rozwiązanie. Tym razem jest to folia z papierem do pieczenia 2w1, która posiada cechy obydwu tych produktów. To odpowiedź na potrzeby konsumentów i nowość w portfolio marki, której celem jest ułatwianie codziennych obowiązków.
Nowatorską folię aluminiową z papierem do pieczenia 2w1 możemy formować w dowolny kształt, np. pakiecików warzywnych czy łódeczek na łososia. Dzięki silikonowej powierzchni papieru do wypieków nie trzeba używać tłuszczu. Z kolei aluminiowa strona przewodząc ciepło, wspomaga proces pieczenia. Papier z folią perfekcyjnie odchodzi od dań i nie rozrywa się przy wyjmowaniu potrawy, a foremka pozostaje czysta, ponieważ podwójna warstwa zapobiega przeciekaniu.
- Folia z papierem do pieczenia 2w1 eliminuje częsty dylemat, którego z produktów użyć. Teraz mamy wszystkie zalety papieru i folii w jednym opakowaniu, dzięki czemu efekty naszych kulinarnych eksperymentów będą jeszcze lepsze. To pierwszy taki produkt na rynku, wynik skrupulatnych analiz i ciągłych poszukiwań naszych technologów. Jestem pewna, że konsumenci docenią wygodę, jaką zapewnia produkt – mówi Agnieszka Świerczewska, Brand Manager, Sarantis Polska
Nowość od Jana Niezbędnego sprawdzi się także do pakowania i przechowywania żywności w lodówce. Dzięki podwójnemu zabezpieczeniu, wędliny i sery dłużej zachowają świeżość. Dodatkowo, przy opakowaniu znajduje się funkcjonalny nożyk, który ułatwi odwijanie i odcinanie folii.
Marka Jan Niezbędny już od 2000 r. odpowiada na oczekiwania klientów, rozszerzając cały czas ofertę artykułów, które pomagają nam w domowych obowiązkach. Misją marki jest podążanie za trendami i potrzebami konsumentów oraz sprawianie, aby żyło nam się wygodniej każdego dnia. Folia z papierem do pieczenia 2w1 dołącza do rodziny takich produktów, jak folia do żywności EASY, czarne rękawiczki nitrylowe czy składane pojemniki silikonowe. Udogodnienia od Jana Niezbędnego dostrzegają Klienci, którzy przyznali marce po raz kolejny tytuł Superbrands.
W ramach działań marketingowych towarzyszących wprowadzeniu produktu zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Launch otrzyma też wsparcie w postaci działań w social mediach i akcji digitalowych. Aktywności na Facebooku i Instagramie prowadzi Agencja Social Media Now.