Lato to czas, w którym szczególnie nasila się problem insektów, ale tak naprawdę walka z nimi może trwać przez cały rok. Teraz zyskujemy silnego sprzymierzeńca. Na rynku dostępna jest nowa marka innowacyjnych i wyspecjalizowanych środków owadobójczych – TEZA.
TEZA to wiodąca grecka marka produktów owadobójczych, która właśnie rozszerza swoją działalność na polski rynek. Portfolio marki jest bardzo szerokie. Znajdziemy w nim środki na owady biegające, latające i mole w postaci spirali, sprayów, pianek, płytek, płynów i przynęt. Poza tradycyjnymi repelentami, na szczególną uwagę zasługują takie innowacyjne rozwiązania, jak elektrofumigator z wygodnym przełącznikiem ON/OFF, płytka owadobójcza, która działa przez 3 miesiące, spirala na owady latające o zapachu drzewa sandałowego czy pianka na owady biegające z długą dyszą, która umożliwia dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Warto też zwrócić uwagę na dekoracyjny lep na owady, bezzapachową pułapkę na mole spożywcze czy dysk na mole odzieżowe o zapachu lawendy.
Ale TEZA to nie tylko produkty. Misją marki jest ułatwianie życia poprzez likwidowanie uciążliwego towarzystwa, ale także edukowanie na temat owadów i kwestii z nimi związanych. Strona marki TEZA to bogate kompendium wiedzy, z którego dowiemy się na przykład, co to jest wirus Zika, czym są komary tygrysie i czy środki owadobójcze są szkodliwe dla zwierząt domowych. Oprócz wielu przydatnych porad i odpowiedzi na nurtujące pytania, na stronie www.teza-insekty.pl znajdziemy też łatwy quiz, który pozwoli w kilka chwil dowiedzieć się, z jakim owadem mamy do czynienia, a następnie dobrać odpowiednie produkty. Po kliknięciu w polecany produkt otrzymamy jego dokładny opis oraz sposób użycia.
- Nasza marka stawia na specjalizację. Posiadamy szeroki wachlarz preparatów przeznaczonych do zwalczania poszczególnych gatunków owadów, a tym samym dostosowanych do ich miejsca i trybu życia. Dzięki temu konsument może być pewien, że środek, który wybierze, będzie na pewno skuteczny w walce z uciążliwym intruzem – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska
W ramach zaplanowanych działań marketingowych, w punktach sprzedaży kanału nowoczesnego oraz handlu tradycyjnego, produkty TEZA otrzymają szerokie wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i wyróżniających się ekspozycji, takich jak standy modułowe w widocznym, czerwonym kolorze. Aktywnościom trade marketingowym towarzyszyć będzie komunikacja public relations, którą realizuje agencja Kuźnia Group. Za kreację i produkcję materiałów POS odpowiada studio graficzne kreskawsieci.pl.