Dotychczasowy znak rozpoznawczy Palace Vodka: masywna brama pałacu w Białymstoku została uproszczona i przeniesiona na tył opakowania. Stanowi tło dla brandingu, a poprzez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i charakteru.
Palace Vodka, którą produkuje Polmos Białystok należący do Grupy CEDC, w nowej butelce trafi do sklepów pod koniec maja.
Palace Vodka dostępna jest w pojemnościach 0,5l (rekomendowana cena 20,99 złotych) oraz 0,7l (rekomendowana cena 28,99 złotych).
tagi: Palace Vodka ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...