Dotychczasowy znak rozpoznawczy Palace Vodka: masywna brama pałacu w Białymstoku została uproszczona i przeniesiona na tył opakowania. Stanowi tło dla brandingu, a poprzez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i charakteru.
Palace Vodka, którą produkuje Polmos Białystok należący do Grupy CEDC, w nowej butelce trafi do sklepów pod koniec maja.
Palace Vodka dostępna jest w pojemnościach 0,5l (rekomendowana cena 20,99 złotych) oraz 0,7l (rekomendowana cena 28,99 złotych).
tagi: Palace Vodka ,
Przedstawiciele sektora apelują o precyzyjne i adekwatne...
Główny odczyt Barometru EFL na II kwartał 2025 roku...
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...