Klieci będą mogli spróbować francuskich produktów, m.in. serów Brie Ermitage, koziego pleśniowego Chevre du Poitou czy La Galette, pasztetów z dzika oraz królika, wędzonych piersi z kaczki, a także musztard (miodowej, starofrancuskiej), oliwek z czosnkiem, faszerowanych migdałami oraz kaw i słodyczy.
"Aperitif po francusku" jest święto francuskiej sztuki kulinarnej oraz francuskiej kultury, obchodzone corocznie w czerwcu w ponad 20 krajach świata. W Polsce głównym partnerem akcji już po raz 6 został Carrefour.
W akcji udział biorą wszystkie warszawskie hipermarkety Carrefour (Arkadia, Bemowo, Reduta, Targówek, Wileńska, Galeria Mokotów) oraz dwa supermarkety Carrefour (Złote Tarasy i Ekspress Sadyba).
(MN, maj)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...