Hochland Kanapkowy Mini - NOWOŚĆ. Świeżość i wygoda z charakterem!
Poniedziałek, 23 kwietnia 2018
Tutaj nie ma czasu na nudę! Hochland Kanapkowy znowu zaskakuje! Kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku teraz w wersji Mini. Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć na spacer, do pracy czy na wycieczkę. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Wszystkie kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Serek podzielony na 4 porcje jest wygodnym i szybkim sposobem na posiłek, w każdej sytuacji – w domu, poza domem i w podróży. To idealnie wymierzona porcja na jedną dużą lub dwie mniejsze kanapki, a także możliwość wyboru ulubionego smaku. Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem. Ten kremowy serek twarogowy zachwyca intensywnymi składnikami, wyrazistym smakiem i wspaniałą konsystencją.
Kanapkowy serek z charakterem w formacie Mini to odpowiedź Hochland Polska na potrzeby współczesnych konsumentów – aktywnych, wymagających i ceniących praktyczne rozwiązania. Produkt skierowany jest do rodzin, w których często każdy z domowników ma ochotę na inny smak serka na kanapce. To również doskonałe rozwiązanie dla singli, którzy nie potrzebują otwierać większego opakowania na raz, a także osób często spożywających posiłki poza domem, pracujących, żyjących szybko i dynamicznie. – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Do spróbowania nowych serków zachęcać będzie m.in. Mieszko „Prezes” Mleczko, Franuś Szczypiorek i Mieczysław Ogórek – najbardziej charakterni bohaterowie w serkowym świecie! Wkrótce będzie o nich głośno. Kanapkowy Mini otrzyma silne wsparcie w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmie również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami. Kampania promująca nowość Hochland Polska startuje wkrótce i potrwa do końca października.
Rekomendowana cena detaliczna za opakowanie jednostkowe: 120 g (4 x 30 g)/ 2,99 zł.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.