Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.
Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.
- Konsumenci coraz częściej poszukują produktów stworzonych na bazie naturalnych składników. Trend lokalności, naturalności i autentyczności jest obecnie bardzo wyraźny i Kasztelan doskonale się w niego wpisuje. Nowe opakowanie Kasz¬telana, zaprasza do świata, w którym czas płynie wolniej. Sielski krajobraz mazowieckiej wsi na etykiecie podkreśla naturalne składniki, z których powstaje sierpeckie piwo – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.
Do warzenia Kasztelana wykorzystywane są jedynie naturalne składniki: woda, polski słód jęczmienny, dwurzędowy jęczmień oraz chmiel. Piwo wywodzi się z serca Polski, z Mazowsza. Jego smak narodził się w Sierpcu – w mieście i regionie, w którym tradycja browarnictwa sięga czasów średniowiecza. Warzone tu piwa trafiały na dwory książęce i cieszyły się dużą popularnością. W XIV wieku piwowarzy stanowili najliczniejszą grupę zawodową w Sierpcu. Browar Kasztelan wciąż korzysta z bogatych tradycji tych ziem, a warzone tam piwo to efekt połączenia przez wieki doskonalonego rzemiosła, uczciwej pracy ludzi oraz najwyższej jakości naturalnych skład¬ników.
Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.
Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.
Wprowadzenie odświeżonych opakowań będzie wspierać wielokanałowa kampania reklamowa - działania w telewizji i digitalu, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.