Tesco opracowało logo „Jestem z Polski", którym oznacza produkty marki własnej wyprodukowane w Polsce. Prawo do używania znaku przyznawane jest nieodpłatnie producentom lub dostawcom dostarczającym do sieci Tesco produkty marki własnej wytwarzane w Polsce, których koszty składników i surowców pochodzą w minimum 50 proc. z Polski.
Tesco zapewnia swoim kontrahentom długoterminowe umowy, wspólne kampanie promocyjne, opiekę specjalistów oraz stałe podnoszenie jakości.
(maj)
tagi: Tesco ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...