Jedna z głównych marek firmy Hoop Polska, R20 otrzymała odświeżone logo, nowoczesną i wygodną butelkę. Nowością są także etykiety typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Grafika etykiety nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Dodatkowo znajdują się na niej ikony potwierdzające obecność energetyzujących składników.
Wszystkie wersje smakowe dostępne są w butelkach o pojemności 1l oraz 0,5l. W puszkach dostępny jest smak klasyczny R20. Powstała także strona internetowa http://www.r20.com.pl/, która będzie wkrótce wzbogacana o nowe elementy świata wirtualnego.
tagi: hoop , R20 , nowe smaki ,
73% Polaków uznaje system kaucyjny za najlepszy sposób...
Kiedy w 2024 roku ceny masła zaczęły rosnąć, wielu...
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...