Nowości

Innowacje marki R20

Piątek, 22 maja 2009
Firma Hoop Polska  wprowadza nowe, dodatkowe smaki napoju energetycznego R20: Basic Level (smak klasyczny), Yellow Level (Cytryna/ Guava), Red Level (Wiśnia/ Acai). To nie jedyna zmiana, jaka zachodzi w marce.

Jedna z głównych marek firmy Hoop Polska, R20 otrzymała odświeżone logo, nowoczesną i wygodną butelkę. Nowością są także etykiety typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Grafika etykiety nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Dodatkowo znajdują się na niej ikony potwierdzające obecność energetyzujących składników.


Wszystkie wersje smakowe dostępne są w butelkach o pojemności 1l oraz 0,5l. W puszkach dostępny jest smak klasyczny R20.  Powstała także strona internetowa http://www.r20.com.pl/, która będzie wkrótce wzbogacana o nowe elementy świata wirtualnego.

tagi: hoop , R20 , nowe smaki ,