Jedna z głównych marek firmy Hoop Polska, R20 otrzymała odświeżone logo, nowoczesną i wygodną butelkę. Nowością są także etykiety typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Grafika etykiety nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Dodatkowo znajdują się na niej ikony potwierdzające obecność energetyzujących składników.
Wszystkie wersje smakowe dostępne są w butelkach o pojemności 1l oraz 0,5l. W puszkach dostępny jest smak klasyczny R20. Powstała także strona internetowa http://www.r20.com.pl/, która będzie wkrótce wzbogacana o nowe elementy świata wirtualnego.
tagi: hoop , R20 , nowe smaki ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...