Teraz w Żabce i Freshmarkecie doładujesz Warszawską Kartę Miejską
Piątek, 23 marca 2018
Od początku marca br. w sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket na terenie Warszawy oraz okolicy możliwe jest doładowanie Warszawskiej Karty Miejskiej. Dla Klientów, którzy doładują bilet okresowy do 28 kwietnia br., przewidziano specjalny konkurs. Do wygrania są czytniki Kindle Paperwhite 3, smartfony Samsung Galaxy J3 oraz doładowania o wartości 110 zł na kartę WMK i legitymację ELS.
Możliwość doładowania Warszawskiej Karty Miejskiej dostępna jest od początku marca w ponad 500 sklepach Żabka i Freshmarket, na terenie Warszawy i okolic. Usługa stanowi odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy od teraz mogą szybko i sprawnie doładować Kartę Miejską, przy okazji codziennych zakupów w Żabce, w drodze do pracy lub w trakcie załatwiania sprawunków. Obecnie sieć sklepów pracuje nad wprowadzeniem usługi w kolejnych miastach.
Dodatkowo Klienci korzystający z nowej usługi mogą wziąć udział w specjalnym konkursie. Wystarczy po doładowaniu Karty Miejskiej wysłać zgłoszenie zawierające odpowiedź na pytanie: „Ładuję kartę miejską w Żabce, bo… / Ładuję kartę miejską we Freshmarkecie, bo…”. Na trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi czekają nagrody: czytniki Kindle Paperwhite 3, smartfony Samsung Galaxy J3 oraz 30-dniowe bilety imienne kodowane na kartach miejskich. Konkurs trwa od 21 marca do 28 kwietnia br.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.