Złoty Paragon

Partnerzy Konkursu Złoty Paragon 2018

Czwartek, 15 marca 2018
Partnerzy VIII edycji konkursu oraz Gali "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich"
PARTNERZY
  
 
modern_expo_logo.jpg  
Modern Expo Group to międzynarodowy holding, wiodący producent 
i dostawca kompleksowego wyposażenia dla sektora retail. Od blisko 25 lat Modern-Expo konsekwentnie buduje pozycję lidera, dostarczając produkty do 60 krajów świata. Firma zatrudnia ponad 3 tysiące specjalistów, a jej oddziały są zlokalizowane w Lublinie, Łucku, Londynie, Moskwie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju. Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Łucku i Dniepropietrowsku (Ukraina) oraz w Witebsku (Białoruś). Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 112 000 m2. Kolejna czwarta fabryka powstała w strefie ekonomicznej w Lublinie. 
 
Oferta Modern-Expo Group obejmuje zarówno klasyczne wyposażenie dla handlu detalicznego jak i innowacyjne, oparte na zastosowaniu inteligentnych rozwiązań. Od 2013 r. 
 
Go Modern!

 
 
 
 

trnd_logo.png 


trnd specjalizuje się w prowadzeniu kampanii Influencer Marketingu, skutecznej metody propagowania i badania produktów z aktywnym udziałem konsumentów. Tworzy unikatową społeczność 4 milionów Everyday Influencerów, którzy prowadzą testy marek, produktów i usług, a swoimi odczuciami, doświadczeniami i rekomendacjami dzielą się online i offline. trnd stawia na jakość pozyskiwanych recenzji. Posiada największy panel konsumencki w Europie. Przeprowadziło ponad 1500 skutecznych kampanii dla różnych branż, głównie marek z sektora FMCG, sprzętu elektronicznego, produktów dla dzieci oraz usług bankowych.
 
 
 
 
 
 tetra_pal.jpg  
 
Tetra Pak to światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności. W ścisłej współpracy z naszymi klientami oraz dostawcami, dostarczamy bezpieczne, innowacyjne oraz przyjazne środowisku produkty, które każdego dnia zaspokajają potrzeby setek milionów ludzi w ponad 170 krajach na całym świecie. Firma zatrudnia 23 tysiące osób w swoich 80 oddziałach. Wierzymy w odpowiedzialne podejście do roli lidera branży oraz ideę zrównoważonego rozwoju w biznesie. Nasze motto „CHRONI TO, CO DOBRE” odzwierciedla dążenia Tetra Pak do tego, aby żywność była bezpieczna.
 
Tetra Pak zarejestrował oddział w Polsce 29 marca 1990 roku, jednak pierwsza linia opakowaniowa Tetra Pak ruszyła rok wcześniej w zakładach Hortex w Przysusze. W krótkim czasie Tetra Pak stał się liderem wśród dostawców kartonowych opakowań do płynnej żywności w Polsce i przyczynił się do rozwoju nowych segmentów rynku produktów spożywczych, takich jak mleko UHT czy soki owocowe. W Polsce działa 99 linii pakujących, 299 urządzeń dystrybucyjnych i ponad 900 urządzeń procesowych Tetra Pak. Firma oferuje kompletne linie technologiczne do produkcji mleka, przetworów mlecznych, soków i napojów owocowych i warzywnych oraz przetworów owocowo-warzywnych.
 
 
 
 
 
 ptak-logo_1.png
Centrum Targowo-Kongresowe Ptak Warsaw Expo to największe w Europie Środkowej centrum targowe. Dysponuje 6 nowoczesnymi halami wystawienniczymi o łącznej powierzchni wewnętrznej wynoszącej 143 000 m2 i ponad 500 000 m2 powierzchni zewnętrznej. Centrum zlokalizowane jest 15 minut jazdy samochodem od centrum stolicy, w podwarszawskim Nadarzynie, bezpośrednio przy trasie S8. Firma organizuje ponad 30 dużych imprez targowych rocznie, w tym Międzynarodowe Targi Żywności Warsaw Food Expo.
 
 
 
pva_logo.png
Stowarzyszenie Polska Wódka – Polish Vodka Association jest organizacją skupiającą producentów wyrobów spirytusowych oraz firmy, organizacje oraz instytucje powiązane z branżą spirytusową. Głównym celem Stowarzyszenia Polska Wódka jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju i za granicą. Za nieodłączny element działań w tym kierunku uważamy inicjatywy ukierunkowane na wzmacnianie kultury odpowiedzialnego spożywania wyrobów spirytusowych. 

Stowarzyszenie Polska Wódka podejmuje szerokie działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne na temat definicji Polskiej Wódki/Polish Vodka, która obowiązuje od stycznia 2013 r. Od ponad czterech lat „Polską Wódką/Polish Vodka” można nazywać jedynie wódkę wyprodukowaną na terytorium Polski z tradycyjnych polskich zbóż: żyta, jęczmienia, owsa. pszenicy, pszenżyta albo ziemniaków, uprawianych w Polsce.

Stowarzyszenie Polska Wódka jest organizacją otwartą dla osób, firm i organizacji stawiających sobie za cel ochronę wartości związanych z polskim przemysłem spirytusowym.
 

tagi: partnerzy , złoty , paragon , 2018 ,