Aby wziąć udział w akcji, należy w okresie jej trwania kupić przynajmniej jeden produkt i wysłać kod z opakowania sms-em lub za pomocą strony internetowej http://www.mlecznemile.pl/. Każdy kod bierze udział w loterii. Co tydzień do wygrania będzie 5 rowerów Müller, a raz w miesiącu losowane będą 3 wyjazdy wakacyjne o wartości 20 tys. zł - każdy, w wybrane miejsce na świecie. Jednocześnie każdy, kto wyśle 3 kody z opakowań, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci łyżeczki z sympatyczną krową znaną z reklam Müllera : „Smak płynie z mleka".
(MN)
tagi: muller , mleczne mile ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...