Zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego cały proces przetasowania powinien potrwać około pięciu lat. Prezes dodaje, że jest to w zasadzie naturalny proces, gdyż na zachodzie nie ma takiego przesytu i nagromadzenia sieci handlowych jak u nas.
Prezes Teslo przewiduje, że na miejsce sieci, które znikną z polskiego rynku nie pojawi się żadna inna, gdyż po prostu się to nie opłaca. Duża konkurencja na rynku zmusza do obniżek cenowych, co dla nowego inwestora po wstępnej kalkulacji kosztów jest bardzo niekorzystne.
(MN)
tagi: sieci handlowe , kryzys ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...