„Bąbel wafel” - lodowy hit ubiegłego lata, wchodzi do sieci LodyBonano
Czwartek, 01 lutego 2018
Czy ktoś jeszcze nie zna smaku „bąbel wafla”? W środku kultowy lód - świderek w dowolnym smaku, otoczony... No właśnie, cały sekret to ta otoczka, chrupiący, rumiany rożek z gofra. Ciepły jeszcze. A na to posypka! Ten deser okazał się lodowym przebojem ubiegłorocznego lata w Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”. Dlatego w tym roku postanowiły go wprowadzić do swojej oferty także LodyBonano, marka która należy do tego samego producenta.
- „Bąbel wafel” wchodzi do naszych lodziarni od nowego sezonu - mówi Sylwia Korpacz, menadżerka do spraw marketingu firmy LodyBonano. - To nie jest pozycja obowiązkowa w menu każdej lodziarni w sieci. Mogą ją wprowadzić do swojej oferty ci franczyzobiorcy, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić kartę. Wiąże się to z zakupem specjalnej maszyny do produkcji bąblowego wafla, więc jest to pewna inwestycja. Jednak zachęcamy do tego, bo pod koniec ubiegłego roku przeprowadziliśmy testy sprzedaży nowego produktu, które wypadły bardzo pozytywnie.
Testy prowadzone były w trzech lodziarniach w różnych regionach kraju: w Sopocie, Zamościu i Białymstoku. Wyniki sprzedaży wskazują, że „bąbel” może podnieść zyski punktu. Szczególnie dobrze sprzedawał się przed świętami Bożego Narodzenia. Jeśli zaś zimą znajdowali się amatorzy na nowe lodowe przysmaki, to w ciemno można obstawiać, że latem będzie ich jeszcze więcej.
Właściciele lodziarni, w których testowano „bąbel wafla”, relacjonowali, że klientom szczególnie się podobało to, że gofrowy rożek powstaje na ich oczach. Piecze się go na miejscu, tuż przed podaniem. A to dodatkowa atrakcja. Lody rozpływają się w ciepłym jeszcze waflu, tworząc tę uwodzicielską mieszankę ciepłego i zimnego, chrupiącego i płynnego.
Wiąże się to wprawdzie z dodatkowym zajęciem dla sprzedawcy i opanowaniem technologii produkcji nietypowego wafla (trzeba go formować w rożek na gorąco). Klient też musi chwilkę poczekać zanim jego deser będzie gotowy, ale walory smakowe wynagradzają mu tych kilka chwil zwłoki. Lodziarnie, w których testowany był nowy produkt, już zadeklarowały, że chcą go mieć u siebie na stałe.
Sieć LodyBonano poinformowała wszystkich swoich biznesowych partnerów o możliwości wprowadzenia „bąbla” do oferty. Zainteresowanie jest duże. Do końca stycznia z propozycji skorzystało prawie 50 franczyzobiorców, którzy zakupili ponad 80 gofrownic. Niektórzy z nich prowadzą po kilka punktów i zdecydowali się wprowadzić „bąbla” od razu do wszystkich.
- Mamy środek zimy, a sprzedajemy lody. Spodziewamy się więc, że ruch w interesie zacznie się dopiero wiosną, a jego szczyt przypadnie na lato - dodaje Sylwia Korpacz. - Szacujemy, że w tym roku „bąbel wafla” sprzedawać będzie zdecydowana większość lodziarni sieci LodyBonano.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.