Nieskategoryzowane

Hoop Cola z nową kampanią na uczelniach

Wtorek, 12 maja 2009
Na 174 uczelniach, w 20 miastach Polski ruszyła  kampania firmy Hoop Cola promująca nowy symbol marki jakim jest podwójne "OO". 

Skierowana do studentów kampania ma na celu zbudowanie świadomości podwójnego "OO" oraz dalsze utrwalenie wizerunku marki jako młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej. 

 

Kampania posługuje się czterema hasłami: „Otwartość. I świat staje się kolorowy",  „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".

 

Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej  „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie.

 

(MN)

tagi: hoop cola , podwójne "oo" , kampania ,