Skierowana do studentów kampania ma na celu zbudowanie świadomości podwójnego "OO" oraz dalsze utrwalenie wizerunku marki jako młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej.
Kampania posługuje się czterema hasłami: „Otwartość. I świat staje się kolorowy", „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".
Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie.
(MN)
tagi: hoop cola , podwójne "oo" , kampania ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...