Skierowana do studentów kampania ma na celu zbudowanie świadomości podwójnego "OO" oraz dalsze utrwalenie wizerunku marki jako młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej.
Kampania posługuje się czterema hasłami: „Otwartość. I świat staje się kolorowy", „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".
Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie.
(MN)
tagi: hoop cola , podwójne "oo" , kampania ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...