Sprzedaż całkowita w sieci Biedronka na koniec I kwartału 2009 roku wzrosła o 5,2 proc. w euro, co daje 32,3 proc. w złotówkach, w porównaniu do I kwartału 2008 i wyniosła blisko 800 mln euro (3,5 mld PLN) pomimo, iż w tym roku wzrost sprzedaży związany ze Świętami Wielkanocnymi nie przypadał w pierwszym kwartale, tak jak w ubiegłych latach. Sprzedaż porównywalna w pierwszym kwartale wzrosła o 7,7 procent.
(maj)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...