Piętnasto sekundowy spot pokazuje nową butelkę i informuje o pozostałych wariantach marki: Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne.
Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, takich jak m.in. TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych m.in. TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.
(MN)
tagi: piwo , okocim , carlsberg ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...